zondag 18 april 2010

Mijn grote huis



Hoewel ik tussendoor kleine projectjes heel leuk vind, heb ik besloten om nu eens een poos verder te gaan met mijn grote huis, want dat staat maar te verstoffen.
Nu ben ik druk bezig tegeltjes te plakken in de keuken, maar omdat dat niet zo interessant is om te zien, plaats ik een foto van het (gele) boudoir en een foto van een stukje slaapkamer, waarvan ik de Louis XV stoel vorig jaar bij Josje heb gemaakt.
De schouw en het schilderij boven de schouw heb ik beide zelf gemaakt.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Jody, prachtig gelukt, wat goed zeg, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jody, ziet er prima uit, groetjes Gonda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Jody, Congratulations with your blog,I will look forward to follow your work.
    Love, Susanne
    miniaturedreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jody, mooi nieuw blog heb je. Ik ga het volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen