donderdag 20 september 2012

variant op een tafeltje

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest een variant te maken op het witte tafeltje.
Deze komt in de tweede kippenwinkel te staan.
De tafel zelf heeft een ijzeren uiterlijk gekregen en het tafelblad heb ik gemarmerd, zo komen de ijzeren (zelfgemaakte) kandelaars wel mooi uit.
Ook komt er nog een potje met plantpinnen en als voorbeeld  een plantje met daarin een plantpin gestoken.
Wat er verder op komt te staan weet ik nog niet, maar dat komt nog wel.




4 opmerkingen:

  1. Wat leuk en wat maak je leuke dingen! Ik moet nodig aan de slag voor mijn poppenhuis, hoop dit weekend eindelijk tijd te hebben! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stupendo! Mi piacciono i vasi con le piante.
    Bacio Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Que fantasticas piezas, me encantan
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de beaux et originaux objets !
    rosethé-Minima

    BeantwoordenVerwijderen